zaterdag 1 november 2008

onze insectenheld



Ondanks het feit dat er ondertussen en sinds het laatste tekstje, opnieuw bijna een hele week voorbij is, hebben we niet zoveel spectaculaire nieuwtjes. Ons weekje was hier vrij gewoontjes zonder stormen, elektriciteitsdraden in het water en anaconda’s. Hoewel alle insecten hier voor ons wel een nieuwe uidaging aan het vormen zijn! Naargelang de temperatuur hier dagelijks stijgt, worden we meer en meer bedolven onder de insecten. Gelukkig is onze insectenheld Ezra steeds van de partij!! Vorige week zijn we voornamelijk druk in de weer geweest met de voorbereiding van onze opening en het maken van ons presentatiefilmpje. Maandag gaan we opnieuw richting Vera en kunnen we jullie weldra en wellicht vertellen wat onze doelstellingen aldaar zullen zijn. Voor de rest van de week is het opnieuw voorbereiden en verwachten we onze eerste Belgische gasten, mijn paps, Tristan en een berg materiaal. Als de tijd het toelaat gaan we met hen een aantal daagjes mee Argentinië verkennen. Reacties op onze blog zijn meer dan welkom. Het is steeds aangenaam om iets van het thuisfront te horen en te weten dat jullie de blog lezen!
Un beso grande!
Kimmy

5 opmerkingen:

joket zei

bij deze mijn eerste reactie!!!!
ja ik vind het echt super wat jullie daar allemaal doen, en ik hoop dat ik het allemaal van dichtbij mag komen bekijken!!!
vele groetjes
joket

Dina zei

DAg Ezra en de rest,

Zo te horen verloopt alles daar prima. Dat belooft met die insecten tegen dat wij komen. Groeten ook van Rohald en ik moest zeggen van de hele familie dat de blog trouw gelezen wordt.
Groeten mama, JP en Aäron

Marieke zei

Hey Kimmy (en natuurlijk ook de rest van de ARCO-ers),

Ik vind het echt keileuk en heel interessant dat we via jullie blog al jullie avonturen daar in het verre Argentinië kunnen volgen. Ik ben er verder ook van overtuigd dat jullie daar vele harten gaan veroveren en dat jullie aanpak - al is het maar op kleine schaal - een zeker verschil gaat uitmaken.

Veel liefs,

Marieke

Kerlyne Dekeukelaere zei

Hey mannen,

mijn artikel is net binnengebracht op de redactie van De Morgen (kwas wat te laat door printprobleempjes, anders was't gewoon op school afgegeven ze).
Ik stuur het per mail naar Bre en dan kunnen jullie het is lezen e.
Hopelijk bevalt het jullie!

Ciao!
Kerlyne

Unknown zei

Kimmy,

vanaf kunnen we ook op de blogspot een reactie laten.
hugo.fabienne@gmail.com > hier kan je nu ook je mails verzenden.

Mama zal regelmatig op gmail controleren.
Papa gaat nu slapen zodat hij morgen fris is voor de vlucht.

Vele groetjes en dikke kus,

mama