vrijdag 21 november 2008






4 opmerkingen:

Maxwim zei

helaba,
na het lezen van jullie blog staat het water heel hoog
in mijn mondje!
jullie doen het daar blijkbaar echt wel heel goed he!
om u (want ja hoor het is weer veel te lang geleden
maar dat moet zo tussen ons ;-)) en u fantastisch
werk te komen bewonderen had ik nog wat vraagjes!
weet je bv hoe lang de busreis tussen BA en Nelson duurt?
(wss moeten we om via Santa fe)
ah ja wat wss belangrijk is voor u is wanneer we (ongeveer)
langskomen. Dat zal zo rond 5-7 december zijn.
Heb jij daar een GSM toevallig?
(by the way: na een bezoek aan ARCO reizen we door naar
de watervallen, stond ook nog op jullie verlanglijstje las ik. Dus kunnen we mss combineren!)

dikke kus
Wim en Maxim

Kimmy zei

Wim en Maxim,
kietof¡ zie reactie op jullie eigen blog¡
dikke zoen,
Kimmy

Unknown zei

Hey Arco,
hoe vlotten de activiteiten in Nelson? Zijn jullie nog in Vera geraakt (samen met Ecos) om die huisjes op te bouwen?
Daarstraks even met Seba gepraat via MSN. Ik moet mijn spaans nog wat oefenen!!

Doe iedereen de groeten daar in Argentina!!!
Tris

de mamsie zei

Dennis, langs deze weg willen we je een hele gelukkige verjaardag wensen vanwege de Denayerkes.